یزدفردا :نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بعنوان کمیسیونی که بیشترین کاندید برای عضویت داشت درآمد.

ساعاتی قبل جهانگیرزاده به مهر خبرداد:افزایش اعضای سه کمیسیون مجلس/ تابش عضو کمیسیون بودجه شد
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به افزایش تعداد اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس اسامی اعضای جدید این کمیسیونها را اعلام کرد.

جواد جهانگیرزاده  با اشاره به جلسه عصر امروز هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعضای شعب 15 گانه تحقیق و بررسی اعتبارنامه های نمایندگان گفت: 12 نفر از نمایندگانی که نسبت به نحوه انتخاب اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس اعتراض داشتند در این جلسه شرکت کردند و بر همین اساس تعدادی از آنها به کمسیونهای دلخواه خود پیوستند.

نماینده ارومیه در خانه ملت افزود: همچنین در این جلسه مقرر گردید 4 نفر به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه شوند که بر این اساس تعداد اعضا به 29 نفر می رسد. همچنین سه نفر به تعداد اعضای کمیسیون صنایع و یک نفر به تعداد اعضای کمیسیون انرژی اضافه خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقایان محمدرضا تابش، مقداد نجف نژاد، عزیزی نماینده شازند و کاتب نماینده گرمسار به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آمدند گفت: همچنین آقای بخشایشی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه شد.

وی از انتخاب محمد سعید انصاری برای عضویت در کمیسیون انرژی خبر داد و تصریح کرد: همچنین آقایان پیرموذن نماینده مردم اردبیل، منصوری نماینده مردم لنجان و سبحانی فرد نماینده مردم سبزوار به عضویت کمیسیون صنایع در آمدند.

جهانگیرزاده تاکید کرد: فردا در جلسه مشترک هیئت رئیسه و اعضای شعب افرادی که دارای کمیسیون نیستند مشخص خواهند شد.

لازم به ذکر است نماینده مردم اردکان در دوره هشتم نیز به طور عمده در کمیسیونهای اقتصادی فعال بود. از جمله آن می توان به رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه،نایب رئیس کمیسیون ویژه هدفمندسازی یارانه ها اشاره نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا